Agadir

14 januari 2019 - Ouled Khellouf, Marokko

We staan hier nu een klein weekje, zon 30 km voor Agadir, pal aan zee, super camping, super is gisteren geopend. vandaag zijn we naar het nieuwjaarsfeest geweest van de berbers dat zijn de inwoners van hier.

we zaten wel pal in de zon en het was warm, warm van morgen rond 11 uur gaf de meter al 25  graden aan, maar ja een dun bloesje korte broek moet lukken.

we zijn via het strand naar her dorpje gelopen pff. aangekomen daar was al volop muziek en dans in hun officieel ,klederdracht. mooi om mee te maken ,ook kon je eten daarnaar we zij net daarvoor terug gelopen, anders werd het vloed en moesten dan via de weg terug was iets te ver voor mij.

hebben nog tot half 7 buiten zitten te aperitieven met onze buurtjes uit Veldhoven ,super gezellig..

ik zal ook een paar foto's properen er op te zetten.

tot het volgende verslag

1. Elly:
    18 januari 2019
    Vandaag hebben we hier ook mooi weer. Vooruitzichten schaatsen. Ik denk dat ik het maar niet ga proberen. Jullie hebben de andere kant zomer. Dat is ook heel lekker. Maar zo te lezen gaat het jullie goed. Geniet er maar lekker van. Prettige vakantie. Gr Elly en jo
  2. Joke:
    20 januari 2019
    Heerlijk direct aan zee met die temperatuur. Geniet er van . Ben benieuwd naar jullie volgende bestemming .😗