Lannion-Poitiers

25 december 2018 - Chalais, Frankrijk

Na een gezellige Kerst avond met een subliem Kerstdiner en , als toetje, de Heilige nachtmis bijgewoond te hebben , zijn we op het eind van de morgen , op Kerstdag, vertrokken in zuidelijke richting.

Vandaag aangekomen bij Poitiers en dus ongeveer 380 kms gereden.

Bij vertrek onder een grijs wolkendek was de temp 9 gr. Naar gelang we vorderden werd de hemel blauwer en blauwer en eindigde de dag zelfs met een strakblauwe hemel.

Voila voor de eerste dag.

Fijne avond aan iedereen.

Tot de volgende.

1. Nelleke:
    26 december 2018
    Leuk dat we jullie reis kunnen gaan volgen. Ik ben benieuwd wat er valt te beleven én zien. Dat kun jij, André, namelijk als geen ander prachtig omschrijven.
    Houd het gezond en veilig !
  2. Ton:
    26 december 2018
    We reizen graag met jullie mee.
    Graag niet te snel zodat we alles kunnen zien, niet door rood en opletten voor te lage parkeergarages en te lage viaducten.
    De heilige Christoffel heb ik voor jullie uitgestuurd.
    ON Y VA
  3. Kea:
    Goede reis
  4. Ome Ton:
    26 december 2018
    Benieuwd naar de verhalen over jullie omzwervingen, ontmoetingen en belevenissen. En welke rode draad er in valt te ontdekken. Goede reis!
  5. Rieky Bens:
    26 december 2018
    veel reisplezier A&A wij zijn nu thuis, als jullie niet te snel door Spanje trekken zien we elkaar misschien nog, onze Laika staat nu in Valencia en 😉anders wel op de terugweg, have fun😉😚Rieky en Nico
  6. Joke:
    26 december 2018
    Ook wij vinden het leuk om jullie te volgen en zijn blij met jullie reislogger. Wij wensen jullie een goede reis en hopen jullie snel te zien . Adios 💋
  7. Marieke Moors:
    26 december 2018
    Goede reis jullie samen en we volgen het !!. Wij blijven voorlopig even op dezelfde stek!😏☃⛷
  8. Henk Boeijen:
    26 december 2018
    Fijne reis Andre en Antoinette we zullen jullie reis met veel belangstelling volgen
    Groetjes Henk en Mariëtte
  9. Leo van Doleweerd:
    29 december 2018
    Ik zie dat de reis is begonnen richting het zuiden. Ik ben zelf een paar keer in Poitiers geweest en is een mooie stad. Andre is auto poetser geworden zie ik ? Goeie reis verder en tot kijk.
    Groetjes Ineke en Leo