Update

28 december 2018 - Soest, Nederland

Dag beste volgers.

Eenieder al in de feeststemming voor de Sylvesteravond ? We vieren dat met zijn allen ieder jaar in een blijde stemming. Het gekke daarvan is dat we eigenlijk niet ouder willen worden. Maar ja , het zij zo.

Wij hebben onszelf uitgenodigd , nou ja, bij mijn zus die in Torremolinos woont. Althans een groot gedeelte van het jaar.

Eergister aangekomen in Pamplona Irunea. Echt een prachtige rit gehad door een gedeelte van de Pyreneeën via Pau, net langs Onze Lieve Vrouw van Lourdes en verder via de Col d’Aubisque , heel bekend van de Tour de France, en natuurlijk waar Wout Wagtmans en Wim van Est  glorie hebben gemaakt voor het Nederlandse wielrennen.

In Pamplona even wezen kijken, korte wandeling gemaakt , echt kort hoor want  het weer is héél frisjes. Noorderwind brrr

Dan vandaag  door de Rioja streek gereden en gekeken of er wat was in te slaan van deze mooie Spaanse wijn. Maar niks daarvan. Al de wijnboeren zijn op vakantie. Nergens iets kunnen kopen. Bij een pompstation, waar we hebben kunnen tanken voor € 1,02 de liter 🌺😂 , diesel, vroeg ik aan de bediende of er ergens een plek was waar we wat Rioja konden inslaan. Tuurlijk zei hij, op de volgende rotonde rechtdoor en dan bij de volgende rotonde 3de afslag nemen. Daar is wijn genoeg. Inderdaad, we namen die weg en kwamen bij een Mercado uit. Supermarkt, dat was niet de bedoeling dus gewoon doorgeden.

Vandaar via de C 115 richting  Soria. Dit stuk weg , zelfs in dit jaargetijde, prachtig. Doet bijna niet onder voor de Gorges du Verdon.

Van Soria via de de N 111 Alcolea en dan verder richting Madrid. Dus eind deze middag , 16,30 uur aangekomen in Guadalajara. Staan op een plek tussen de vrachtwagen naast een tankstation waar ook een kleine Carrefour supermarktje bij is. Dus morgenochtend, vers brood.

Tja het is niet veel bijzonders wat er te lezen valt maar hoop dat het de komende tijd wat spannender word, ook voor ons. 🌞

Dank voor het lezen en de vele reacties.

Groetjes , Antoinette en André.

o

1. Joke:
    29 december 2018
    Hoi André en Antoinette
    Toch weer heel leuk om te lezen en te volgen waar jullie zijn en wat jullie zoal meemaken . Fijne jaarwisseling en de beste wensen voor 2019 💋🥂
  2. Elly:
    31 december 2018
    Prettige jaarwisseling en let op jullie zelf. Gr Elly en jo
  3. Robank:
    31 december 2018
    Waar zijn jullie mis het verslag , liefs gezond en gelukkig 2019
  4. HVC:
    4 januari 2019
    Vanmorgen de familie uitgezwaaid om 9.38 uur.
    Het waren gezellige dagen.
    Goede reis en behouden terugkomst.
    Groetjes
    Hennie
  5. Mariëtte:
    4 januari 2019
    Jullie zijn al een aardig stuk op weg. Jammer van de Rioja André dat wordt water drinken.😂😂😂
    Jullie maken misschien nog niet veel mee maar dat hoeft ook eigenlijk niet, wel al mooie stukken natuur gezien en dat is ook prachtig. Leuk zo’n blog, blijven we op de hoogte, als je tenminste niet vergeet er op te kijken. En ik zie net op de Hartediefjes app dat jullie op de boot naar Marokko zitten.
    Goeie vaart en nog een fijne reis. Groetjes