Koolmeeslaan

5 januari 2020 - Marrakech, Marokko

Zoals beloofd zetten wij het recht vis à vis onze vrienden van de Koolmeeslaan uit Uden en omstreken.

Drie van onze buren gaan in de winter, zoals wij, ons heil zoeken dicht bij de zon. Althans dichter bij. Dicht bij zou het einde kunnen betekenen van ons aards bestaan.

Wij vertoefden dus in Jalon terwijl onze bedoelde 3 buren in de directe omgeving, ofwel een gehuurde woning ofwel een eigendom hebben.

Janny -Frans. Ank-Rob en Mieke en Theo zijn dus onze buren van De Pier in Uden.

Details van deze buren, Frans is de burgemeester van onze laan. Heeft als secretarisse Janny.

Loco burgemeester is Rob en heeft als secretaresse Ank. Dan voor het technische gedeelte van onze wijk op de Pier hebben we Theo met als medewerkster Mieke die sinds kort deze baan fulltime invult.

Wijzelf, Antoinette en André zijn gewoon mede inwoners van dit geheel.
in ieder geval zijn wij in de regio van Calpe perfect opgevangen door onze vrienden van de Pier.

Zij hebben ons gebracht, teruggebracht, van hot naar haar naar hun diverse appartementen en verblijven te laten zien in deze regio. We mogen zeggen dat het er goed toeven is daar zo.

In die week hebben wij te samen verschillende vergaderingen belegd want alles moet natuurlijk gewoon doorgaan ook al ben je in het buitenland. Alle voorstellen van onze burgemeester waren dan ook met unanimiteit aangenomen.

Op Nieuwjaarsdag hebben we , om deze solidariteit te vieren, een nieuwjaars lunch georganiseerd in Jalon. Was gewoon perfect. Terras in het zonnetje, leuke mensen om ons heen en hoppakee.

Op 2 januari hebben wij dan de stoute schoenen aangetrokken om verder naar het zuiden te reizen met als resultaat, dat, op het moment dat ik dit schrijf, wij in Marokko zijn aangekomen.

Morgen ga ik verder, batterij is , bijna leeg, en echt, ik beloof jullie een aantal foto’s.

Groetjes van ons,

Antoinette André

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Robank:
    6 januari 2020
    Oh Andre en Antionette, super dat verhaal . Ja was mooie tijd , jullie waren toch de verbindende factor hoor , niemand meer gezien sinds jullie vertrek 😰😰 maar wat zijn we blij met de Koolmeeslaan hè , top buren . Geniet fijn in Marokko zien elkaar misschien weer op jullie terugweg in Maart liefs Rob Ank
  2. Frans:
    6 januari 2020
    Wat een verborgen talent van onze Dré en wat fijn dat wij hierdoor een vingertje op de pols kunnen houden op die gewaagde onderneming van jullie,
    Overigens hou ik van het “Franse” systeem dat de burgemeester gekozen moet worden en als je dan bedenkt dat er meer vrouwen in het management moeten komen, ben ik benieuwd wie zich kandidaat stelt.
    Pas goed op en kom veilig en gezond terug 🤓
  3. André Cloin:
    7 januari 2020
    Chers amis et voisin.
    Merci de ta réaction . Je, nous, ferons tout pour que cette périple se passe bien.
    A très bientôt pour une nouvelle lettre de notre déplacement.
    Antoinette André
  4. HAM Verhoeven:
    7 januari 2020
    heel leuk om jouw reisverhaal te lezen ,zo blijven wij een beetje op de hoogte waar jullie overal rond zwerven. groetjes en geniet er van Harry en Betsie.
  5. Wilma en Theo:
    8 januari 2020
    Leuk André en Antoinette, genieten jullie en we blijven jullie met plezier volgen.🍀🌞🍹😄