Niets bijzonders

26 december 2018 - Pissos, Frankrijk

Vannacht vrij koud. Tegen het vriespunt. Is genoeg voor ons en hoeft niet lager. Wakker geworden en, eenmaal buiten gekeken, was de wereld ontzettend klein. Mist.

Ontbijt”je” genomen en tegen een uur of 10 toch maar aangereden. Ik dacht, de kortste dag is voorbij , dus de zon heeft in kracht toegenomen en die gaat dit wel op zijn gemak oplossen. Het is hem gelukt rond twaalven, en, prachtige blauwe hemel.

Nu zijn we aangekomen in het plaatsje Plisson. Richting Toulouse.

wel hebben we de prachtige wijnvelden van de mij zo geliefde Bordeaux zien liggen. Ik heb me op zijn sterkst getoond vandaag en ben nergens aangeweest om te proeven en te kopen. Wel heb ik mezelf beloofd dit wel te doen bij onze terugreis.

We staan nu juist naast de kerk van Plisson Op het kerkplein. Van alle gemakken voorzien, toiletten, goed schoon, drinkwater , vuilbakken, en !! we staan horizontaal. Dat laatste heb je niet altijd voor het zeggen.

Ook belangrijk, nergens rotondes gezien met Gele Hesjes. Dus lekker rijden zonder onverwacht oponthoud van die, tja, wazakzeggen, onverlaten.

Lieve lezer, fijne avond, eet smakelijk de rust en tot morgen.

Heb al heerlijke foie gras gekregen van ons vrouw. Die weet wel wat “ wij” lekker vinden.

1. Elly:
    26 december 2018
    Leuk dat we je kunnen volgen. Wij hebben ook leuke kerstdagen gehad met onze eigen fam en morgen weer naar de st maarten kliniek. En dan zien we wel weer verder. Gr Elly en jo
  2. Elly:
    26 december 2018
    Sorry foutje. Goeie reis en wees voorzichtig
  3. Robank:
    26 december 2018
    Hoe leuk is dit , jullie volgen op de fijne reis . De planning was goed hoor . Ja Andre je neemt toch wel wijn mee Naar Marokko ?
    Antionette missen jullie ook hoor is hier maar stil . We gaan 9 Januari naar Spanje WELKOM HE . Goede reis liefs ons Rob Ank😘❤️🌲☘️