Binnenkort

17 juni 2019 - Uden, Nederland

Goeiedag allen,

Dat lezen jullie goed. Binnenkort, en dat is vrijdag a.s. gaan Jan “ Boeijen” dun Bergse Dominee, en ikzelf op reis.

Dit jaar niet op de motorfiets maar met de Cabrio BMW Z3 die Jan vorig jaar heeft aangekocht en haar eigenhandig helemaal heeft gereviseerd , gelakt, gepoetst, geprobeerd en nog veel meer van die dingen. Waarom dit jaar met de Cabrio ? Tis een beetje sarcastisch maar het is om veel mensen niet meer het plezier te gunnen om te kunnen zeggen dat we elkaar weer eens kwijt zijn geraakt. In “ principe “ kan dat dus niet meer.

Waar gaat de reis naar toe ? Jan had een wens en die is om langs de kustlijn van de Noordzee, het Kanaal, de British Channel, daarna de Atlantische Oceaan te gaan toeren tot aan de Spaanse grens. Daarna via de Pyreneeën naar de Middellandsers daar de reis via de kustlijn weer op te pakken tot aan Italië . Eenmaal daar geproefd te hebben van een heerlijke Chianti , weer noordwaarts richting Nederland te rijden.

Dus lieve volgers, ik hoop af en toe een verslag van deze toer te kunnen maken en er dit keer wat foto’s bij te kunnen voegen. Dat laatste was voorheen niet mogelijk omdat ik dat gedeelte niet meester was . Heb snel even een cursus , je , gevolgd dus moet het lukken.

Wij wensen jullie veel leesplezier de komende weken.

Ons vertrek is gepland op vrijdag 21 juni en de terugkomst * Inchallah*op zondag 30 juni.

* Als God het beliefd.

Groeten van Jan en André.

1. Wilma van der sanden:
    17 juni 2019
    Fijne reis samen en heel veel plezier !!
  2. Nelleke:
    17 juni 2019
    Zorg nog even voor een sterk permanentje zodat je krullen niet in de war raken. Veel plezier.
  3. Nelleke:
    17 juni 2019
    Zorg nog even voor een sterk permanentje zodat je krullen niet in de war geraken.
    Veel plezier.
  4. Henk Boeijen:
    Veel plezier “samen”
    Maar met zu’n twee in een auto is geen garantie om elkaar niet kwijt te raken
    Ik neem aan dat jullie wel eens uit zullen stappen, dat word het gevaarlijk, jou kennende loop je meteen aan en voor Jan uitgestapt is kunnen jullie elkaar al weer kwijt zijn
    Dus je weet het een gewaarschuwd mens telt voor twee.
    Nogmaals veel plezier met zu’n twee of alleen.